(online) Curs Manipulació Aliments

9,00 24,00 

La formació essencial per a qualsevol persona que necessiti el certificat de manipulació d’aliments.

Categoria:

Descripció

La formació essencial per a qualsevol persona que necessiti el certificat de manipulació d’aliments.

Aquest curs online t’ofereix els coneixements bàsics i imprescindibles per manipular aliments amb seguretat i responsabilitat en qualsevol entorn professional.
És una formació clara, pràctica i actualitzada, pensada perquè qualsevol persona pugui obtenir el certificat de manera flexible i al seu ritme.

Durant el curs tractarem temes com:

  • Higiene personal i hàbits segurs
  • Contaminació i contaminació creuada
  • Temperatures de seguretat
  • Neteja i desinfecció
  • Riscos alimentaris i prevenció
  • Bones pràctiques en la manipulació d’aliments
  • APPCC i punts crítics.
  • Dossier teòric i quadern d’activitats.
  • suport i tutorització en cas de dubtes.
  • Correcció personalitzada i feedback
  • Certificat d’aprofitament

A qualsevol persona que treballi o vulgui treballar en contacte amb aliments:

  • personal de cuina i suport
  • monitors/es
  • personal de botiga i comerç
  • restauració i càtering
  • indústria alimentària
  • persones que busquen feina en el sector

IMPORTANT:

El curs general et proporciona els coneixements obligatoris per tasques on es manipuli aliments, però sabem que la manipulació d’aliments no és igual a tot arreu.

Aquesta és la raó, per la qual, hem començat a crear annexos d’especialització com a complement per aprofundir en les necessitats reals de cada entorn professional.

En aquest moment, ja tens disponible l’annex per monitors de menjador i en breu ampliarem a altres sectors com: petits comerços i altres sectors.

DURADA del curs: Disposes de 3 mesos per completar la formació i lliurar el quadern d’activitats. Si necessites més temps, pots sol·licitar una pròrroga amb un cost de 5 € per mes d’ampliació.

MODALITAT: Teleformació, des de casa i al teu ritme, amb el suport i tutorització per resoldre dubtes i correcció personalitzada de les activitats avaluatives.

TUTORITZACIÓ: Equip docent de l’ESTUDI Reus

PREU:

Curs general (8h): 19€

Annex menjador (2h): 9€

Pack curs general + annex menjador (10h) : 24€

Informació addicional

Opcions curs

"Curs general 8h", "annex monitor menjador 2h", "pack general+annex monitor menjador"